La 2a trobada de clàssics del pressupostos +30 Komos ha estat tot un èxit! Ha comptat amb 84 inscripcions de vehicles. A la plaça de Pau Picasso s'han pogut veure cotxes i motos antigues, matriculats abans del 1995, i amb el seu aspecte original. I no només a la plaça, perquè al migdia van fer un petit recorregut pels carrers del poble.
Mireia Toledo apropa aquesta informació.